Masz problem z telefonem AGM ? Ta sekcja jest dla Ciebie.
W kilku prostych krokach pomożemy Ci bezpłatnie rozwiązać problem z nowym sprzętem, jeśli mieści się on w zakresie objętym gwarancją przez nas udzieloną.
Jeśli problem wykracza poza zakres naszej gwarancji lub kupiłeś telefon poza dystrybucją przedstawiciela marki AGM w Polsce - BMF Centrum specjalistycznego Sprzętu Mobilnego. rzetelnie wycenimy jego rozwiązanie i zaproponujemy dalsze kroki postępowania.

PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIOWY SERWISOWEGO
WAŻNE INFORMACJE:
- Nadanie przesyłki na własny koszt do naszego serwisu dokonaj dopiero jak otrzymasz akceptację przyjęcia zgłoszeni emailem.
- Informacja o numerze zgłoszenia reklamacyjnego zostanie przesłana w treści wiadomości mailowej potwierdzającej przyjęcia zlecenia serisowego, na podany w poniższym formularzu adres mailowy.
- Paczkę proszę zapakować tak aby nie została uszkodzona w trakcie transportu i nie miały do niej wglądu osoby trzecie.
- Do paczki należy dołączyć: jeśli telefon posiada hasło lub kod do jego odblokowania, opis usterki, dane kontaktowe, adres zwrotny, dowód zakupu,
- Przesyłka musi zawierać kompletne urządzenie wraz z kacesoriami jak ładowarka itp..
Zgłoszenie reklamacji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu przesłanego przez serwis.